10 november, 2008

Skaparverkstan

Jag och min granne Maria är inte bara kompisar utan pysseltokiga,
har barn i samma ålder och det har blivit att vi gör mycket tillsammans.
Hennes snälla make renoverade upp deras uthus och vi fick en pysselverkstad som vi är mycket stolta över.
Barnen älskar också att pyssla, så vi hamnar här så ofta vi kan.


Här är Maria och Jag. Hon är en underbar kompis och pysslare!


Ikeas gardinstänger är inte så tokiga för att hänga upp sina stämplar på.

Även här har vi använt gardinstänger för att organisera band/garner.
Mycket enklare att välja.


Här är en bild från köket där vi har anordnat en bänk för målning, stämpling osv. Det finns ytterligare två rum, ett där jag och Maria har varsitt skrivbord och även barnen har skrivbord att sitta här och pyssla. Sen har vi ett rum med matrial och två stora bord för träffar. Jag återkommer med bilder på detta senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar